Klacht: oplichters!

op 28 november 2018 over Christine Leduc in de categorie Internetshops - Erotiek

Op 17 september 2018 heb ik een bestelling geplaatst. Deze is op 18 september 2018 geleverd. Deze bestelling heb ik op 24 september 2018 teruggezonden. Er is voor ontvangst getekend op 26 september 2018.

Op 1 oktober kreeg ik antwoord op mijn vraag hoe het nu verder ging, namelijk dat de zending nog niet verwerkt was. Op 15 oktober was het nog steeds niet verwerkt en hadden ze ineens een TT nummer nodig. Dat heb ik ze gegeven maar terugbetaling bleef uit. Hierna overigens ook elke reactie op mijn mails, niet één keer is er nog gereageerd.

Toen heb ik er dus maar de rechtsbijstandverzekering op gezet. En helaas, omdat het bedrag nog geen 70 euro betrof, was het voor hen goedkoper om mij het bedrag te betalen dan om stappen te ondernemen tegen dit bedrijf. Het is maar goed dat ik die verzekering had, anders had ik mooi kunnen fluiten naar m’n geld.

Er is getekend voor ontvangst van mijn retourzending, maar ik heb van Christine Leduc geen cent gezien en ze hebben in alle toonaarden gezwegen. Hier is maar één woord voor: OPLICHTING!

niet

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Christine Leduc over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mjnitalessy