Klacht: bestelling niet geleverd in 28 uur, koop telefonisch geannuleerd, geld na 2 week nog niet terug

niet tevreden 050 op 17 november 2016 over Christine Leduc in de categorie Internetshops - Erotiek

Op de website staat voor 21:00 besteld volgende dag in huis, kan voorkomen dat het niet de volgende dag lukt, dus de dag erop weer gewacht. Niets afgeleverd en ook geen bericht, telefonisch contact met de klanten service, bestelling van 210 euro. Problemen in het magazijn, omdat ik naar het buitenland ging heb ik verzocht om de bestelling te annuleren en het geld terug te storten. dezelfde dag nog naar een zaak van Cristine le duc en voor 190 euro bijna hetzelfde gekocht als ik besteld had. Inmiddels is het 17 dagen geleden dat ik de bestelling gedaan heb, ik vind het wel heel erg lang duren. Ook contact geprobeerd te maken met de klantenservice via email (zit nog in het buitenland) dat is erg moeilijk

Zou toch wel leuk zijn als ik mijn geld weer krijg en zo spoedig mogelijk, ik heb dus 400 euro uitgegeven

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Christine Leduc over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Christine Leduc in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Christine Leduc een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Christine Leduc

Heeft op 22 november 2016 om 14:01 geantwoord

Op 18 november jl. hebben wij geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de auteur van deze klacht. Helaas is dit niet gelukt, en daarom is er een email verstuurd. Hierin wordt aangegeven dat de order is geannuleerd en dat de terugstorting wordt verwerkt.
Inmiddels is de terugstorting van het bedrag op 21 november jl. ook daadwerkelijk verwerkt. We hopen dan ook dat de klacht hiermee is afgehandeld.

Monique
Webcare Team Christine le Duc

Alle klachten die gemeld zijn door