Klacht: CHRIS-am-952

op 06 april 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites, klachtmelden

ik wil mijn full membership optie control annuleren; via de procedure die lexa aangeeft lukt dit niet; mijn instellingen worden niet geaccepteerd.Lexa is onbereikbaar en heeft geen telefoonnummer

wist ik het maar

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Lexa.nl

Heeft op 08 april 2013 om 11:06 geantwoord

Beste Harm100136,

ik begrijp uit uw bericht dat u graag de betaling voor een extra optie Control wilt annuleren.

Ik heb uw gegevens voor u nagekeken en kan u melden dat een betaling binnen 7 dagen na aankoop geannuleerd kan worden, mits er geen gebruik is gemaakt van de betaalde diensten. Het is niet mogelijk om deze betaling zelf te annuleren, u kunt alleen een verzoek indienen bij het Customer Care Team, zodat zij de betaling voor u annuleren.

Uit uw gegevens blijkt dat u voldoet aan de voorwaarden, en ik heb dan ook een betaling van 41,40 euro voor u geannuleerd. U zult dit bedrag binnen 4 tot 8 weken op uw rekening gerestitueerd kunnen zien.

Uw huidige membership bedraagt 6 maanden en loopt tot 25-09-2013 en zal hierna eindigen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door Harm100136