Klacht: chopper

op 11 augustus 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Zijn we op vrijdag middag eindelijk even een uurtje verlost van de vliegtuig terreur in Amsterdam, omdat er waarschijnlijk nu een ander deel van Nederland wordt geterroriseerd met gebulder en
de benodigde chemicaliën, komt hier vervolgens bromsnor in zijn apache helikopter het luchtruim verkrachten. Hij is waarschijnlijk op zoek naar een of andere onzichtbare dreiging, zodat wij vanavond tijdens het 8 uur journaal weer kunnen beschikken over onze dagelijkse portie fear porn. Beseffen deze lieden wel dat er ook mensen wonen in een stad? Misschien had ik dit wel moeten melden bij een andere robot, excuses dan daarvoor….

Stop met deze onzin, het is slecht voor het milieu en onze gezondheid. Zelfs al lukt het om iemand aan te houden dan laten jullie hem toch weer de zelfde dag vrij. Ik begrijp goed dat het leuk en spannend is om met je chopper boven een stad te vliegen, maar wij als burger worden gelukkiger wanneer u iets nuttigers doet met ons belastinggeld.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gokkie