Klacht: chemische reactie

op 08 december 2015 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

ik heb gisteren mijn haar gekleurd met poly palette 200.
deze heb ik al meermaals gebruikt na 30 min uitgespoeld en de cremespoeling gebruikt . toen ik het erna kamde kwam er veel haar mee en toen begon het haar smolt precies weg op somigge plaatsen
vliegensvlug naar kapper gegaan en bye bye lange haren ze hebben het kort moeten knippen :,( op sommige plaatsen nu precies of er een rat heeft ingezeten vandaag gebeld naar swartzkopf en zeiden dat ik zeker ander product heb gebruikt of ervoor zodat er een reactie is ontstaan. ook op facebook heb ik er bericht naar gestuur met enkele fotos ze hebben bericht gelezen maar niet gereageerd. ik werk in grote supermarkt carrefour en durf me bijna niet te tonen

doe maar een voorstel

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Foubert, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren. Wij hebben u vandaag een e-mail gestuurd via info.cosmetics@henkel.com. Mogen wij u vriendelijk vragen om ons een antwoord te bezorgen op alle vragen. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groeten, Henkel Beauty Care

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 23 mei 2016 om 14:22 geantwoord

Geachte mevrouw Foubert,

Allereerst hartelijk dank voor uw mail.

Tot op heden hebben wij geen antwoord ontvangen op de verschillende mails die vanuit info.cosmetics@henkel.com werden verstuurd. Helaas zijn wij genoodzaakt om uw dossier te sluiten.

Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9u tot 17u.

Wij hopen u hiemree voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door flieveke