Klacht: Chemische geur

op 10 april 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb 4 dagen geleden een spaandoek gekocht van 200 by 140 new york by night super mooi! Nu heb ik iemand hem in elkaar laten zetten want de de lijst en alles koop je apart het is gen canvas kan5 en.klaar en nu stinkt mijn hele huis zooo vieze chemische geur deuren ramen alles open niks helpt wordt er duizelig van en woont ook een kindje hier die most overgeven en er bleek van werd heb het snel weg gedaan in een aparte kamer geventileerd maar helpt niet !!!! Iemand het zelfde meegemaakt? Wat moet ik nu doen heb ikea mail gestuurd geen reactie !!

Ikea contact met mij opnemen v.willemsenjo@gmail.com hoe gaan we sit oplossen ik kan het niet terug brengen , het is in elkaar gezet door wen klusjes man , heb de bon nog door me hele huis hangt een checmishe lucht niet weg te krijgen alles staat open!!! Vind de spaandoek super mooi maar die geur egr om flauw van te vallen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanessajo