Klacht: Wel betaald geen tickets ontvangen

op 13 november 2019 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10.11.2019 hebben wij een vlucht proberen te boeken op cheaptickets.nl maar bij het betalen kregen we een foutmelding. We hebben dan via een andere zoekfunctie wel onze vlucht kunnen boeken. Echter zagen we dat er 10.11 wel 173.89 EUR van onze rekening gegaan is door TRAVIX AMSTERDAM. We hebben ook geen bevestigingsemail of dergelijke ontvangen over deze vlucht.

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik dit bedrag ASAP weer om onze rekening bijgeschreven zien staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cheaptickets.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 14 november 2019 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Evi,

Vervelend om te horen dat het bezoek aan onze website niet geheel naar wens is verlopen.
Vanwege een technische storing op onze website hebben wij je boeking niet in orde kunnen maken in het systeem van de luchtvaartmaatschappij. Indien het voor ons niet mogelijk is om de boeking voor je af te ronden, zullen wij de betaling aan je retourneren.
Het kan enkele werkdagen inbeslag nemen voordat het bedrag weer zichtbaar voor je is. Ik ga er vanuit dat de terugbetaling inmiddels is verwerkt. Wanneer het bedrag nog niet zichtbaar voor je is, wil ik je adviseren om telefonisch contact met ons op te nemen.

Excuses voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,
Nicole
CheapTickets.nl Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Evi Schillemans