Klacht: Waar blijft mijn voucher of terugboeking?

op 26 maart 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Boekingsnummer: CHNL-17323111

Naar aanleiding van COVID-19 kan mijn vlucht helaas niet doorgaan omdat rusland alleen russisch burgers nog op de vlucht laat, ik heb contact proberen op te nemen met cheaptickets maar die lijken de vragen momenteel niet te woord te staan en verwijzen mij op hun website naar de luchtvaartmaatschapij (KLM) , KLM heeft na 4 dagen gezegd dat de reisagent verantwoordelijk is voor annuleringen. nu nemen bijde partijen geen verantwoordelijkheid en lijkt het enige optie mijn ticket te annuleren op eigen voet (dit betekend dat ik 100 euro moet betalen aan cheaptickets om mijn ticket te annuleren) wat absurd is!

Inmiddels heb ik via mijn creditcard maatschapij het geld probeerd te laten terug te boeken maar ik vrees dat dit ook nog even gaat duren.

Belachelijk dat in de tijd van crisis cheaptickets hierop inspeeld door mensen te forceren om op eigen keus te kiezen voor ‘vlucht annuleren zonder reden’ in plaats van vlucht annuleren terugboeken i.v.m. coronavirus.

Echt ze zouden zich moeten schamen!

Zodra ik een voucher krijg van het volledige bedrag of volledige terugboeking!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cheaptickets.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door coronavirus19