Klacht: vlucht gecancelled

op 26 januari 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

2 maanden van te voren een ticket gekocht bij cheaptickets . Vervolgens is de vlucht 10 dagen van te voren gecancelled, zonder een reden te geven maar het proces om mijn geld terug te krijgen zou in werking worden gezet. Na een paar maanden niks gehoord dus ben ik begonnen met mailen naar cheaptickets maar niemand kon duidelijkheid geven terwijl ik al wist dat de vliegmaatschappij (avianca brazilie) failliet was. Dit werd echter nooit benoemd of bevestigd door cheaptickets tot vandaag (9 maanden later)!!!!
Ze zeggen mijn geld niet terug te kunnen geven, ik kan geen voucher krijgen en er is geen beleid voor deze omstandigheden (faillisement vliegmaatschappij)
Ik heb toch echt betaald voor een gecancelde vlucht en nooit geld teruggekregen

als ik het volledige bedrag van de gecancelde vlucht terugkrijg

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cheaptickets.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 28 januari 2020 om 12:11 geantwoord

Beste Sharon,

Wat vervelend te lezen dat je te maken hebt gehad met een geannuleerde vlucht en hiervoor geen terugbetaling hebt ontvangen.

Om de situatie te kunnen bekijken heb ik een boekingsnummer nodig. Om die reden wil ik je vragen contact met ons op te nemen. Je kunt Cheaptickets per e-mail, via Facebook en telefonisch bereiken. Wanneer je dan je boekingsnummer doorgeeft kan ons team je verder informeren en eventuele nodige uitleg geven. Onze klantenservice staat voor je klaar.

Moniek
Klantenservice Cheaptickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door shrb