Mijn Klacht:
Ik heb net jullie klantenservice gebeld om 15.00 om te kijken of mijn berichtje van gisteren is aangekomen.
Tot mijn verbazing werd ik heel kort beantwoord dat niets is binnen gekomen en dat ik het vast verkeerd had gedaan en ik luisterde ook niet goed en nadat ik zo onbeschoft te woord werd gestaan vroeg ik haar naam waarop zei zij die krijg je niet en ze hing op.
Ik ben echt enorm aangetast in het verdere vertrouwen van jullie klantenservice zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen en dat er door deze dame excuses wordt aangeboden is misschien wel het minste.
In afwachting van jullie antwoord en hoe ik verder deze reis kan annuleren.
Hartelijk bedankt
Gewenste Oplossing:
klacht en annulering in behandeling nemen i.v.m. zeer gegronde reden wegens het niet verkrijgen van visum zijn wij genoodzaakt om te annuleren.
