Mijn Klacht:
Op 27-02-2020 bij CheapTickets een vliegreis geboekt voor 2 personen met vertrek van Eindhoven op 01-04-2020 en retour van Malaga op 15-04-2020.
Ryanair bleek de vervoersmaatschappij te zijn. Ryanair heeft omstreeks 13-03-2020 deze reis, i.v.m. corona virus geannuleerd. Kosten van genoemde reis waren € 487,46. Herhaaldelijke pogingen om met beide maatschappijen in contact te komen, zowel per e-mail of telefonisch zijn op niets uitgelopen. In het geheel is er door beide niet gereageerd. Bij Ryanair kon op enig moment ook niet meer ingelogd worden. Ik vind het onbegrijpelijk en tevens onbeschoft dat deze maatschappijen denken dat zij met dit gedrag denken hier mee weg te komen.
Gewenste Oplossing:
Genoemde reis kon alleen dan plaatsvinden omdat na deze datum 2 zware operaties dienden te worden uitgevoerd en vakantie mobiliteit het eerste jaar niet aan de orde zou zijn.
Ik ben pas tevreden als ik de betaalde reissom zoals genoemd heb terug ontvangen.
