Klacht: Geen gehoor

op 01 juli 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik en mijn vriendin zouden op 19 april afvliegen vanaf Düsseldorf naar Lanzarote en dan op 3 mei vanaf Fuerteventura terugvliegen naar Köln. Helaas verstoorde het coronavirus onze reis en konden wij niet vertrekken. Via condor en corendon contact opgenomen over de status van de vlucht omdat wij dit ook niet via de website van Cheaptickets konden zien en gaven aan dat de vlucht niet heeft plaatsgevonden en gecancelled was. Nu na 3 á 4 maanden afwachten hebben wij tot op heden niets van restitutie of überhaupt een mailtje ontvangen! Wij begrijpen dat het druk is en er veel geregeld zou moeten worden maar na 4 maanden zou het toch wel tijd worden voor een kleine update of een reply op ons mailtje? Wat een schande! Vooral omdat mijn schoonouders via corendon hebben geboekt en deze begin juli vliegen en wel al duidelijkheid hebben over hun reis? Waarom kunnen airlines het wel en gooit cheaptickets de lijnen letterlijk dicht? Dit bedrijf zou maar eens een uurtje eerder uit bed moeten komen ipv lekker dutjes doen terwijl uw klanten al een ruime tijd wachten op een update! SCHANDE!

Stuur een mailtje waarbij vermeld staat waar jullie zijn en wanneer we restitutie kunnen verwachten! En snel een beetje

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

13 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NDaniels123