Klacht: fout in het systeem

Tamiertje op 05 januari 2012 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een ticket geboekt maar Glasgow. Ik had alles extra goed nagekeken en daarna de e-ticket geprint. Opeens zegt mijn collega dat ik niet een maand zomaar weg kon waarop ik zei dat ik van 28 december tot 4 januari zou gaan. Op de ticket stond echter dat ik van 28 december tot 25 januari ging! Dit heb ik écht níet aangegeven op de site. Nadat ik had gebeld naar cheaptickets zeiden ze dat het aan mij lag maar dat is onmogelijk! Nu heb ik inclusief het omboeken ongeveer 300 euro moeten betalen voor een weekje Glasgow! Op mailtjes werd niet geantwoord en aan de telefoon waren ze niet meelevend.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn geld terug voor de omboeking, wat 150 euro was. Of iets waarmee het bedrag wordt vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door