Klacht: Boeking geannuleerd

op 11 februari 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb gister via cheaptickets een boeking geplaatst voor 2 april tot 5 april van Eindhoven naar Faro voor zes personen. De boeking betaald en nu krijg ik een mail met dat de boeking geannuleerd word omdat de prijzen niet kloppen? Ik heb dit nog NOOIT meegemaakt en ook heb ik niet gelijk mijn geld terug op de rekening om in ieder geval gelijk andere tickets te boeken. Dus door CHEAPTICKETS zal onze reis veel duurder zijn dan verwacht DEZELFDE vluchten zijn gewoon te boeken op cheaptickets alleen een stuk duurder uiteraard. En AL ZOU IK WILLEN BOEKEN IS DAT NU ONMOGELIJK WANT HEB MIJN GELD NIET TERUG.
wij alle 6 hebben dit nog NOOIT meegemaakt of überhaupt
Je dus een risico of je überhaupt wel dan kan reizen en jullie pakken het geld even tot dat de tickets duurder zijn.
boeken bij cheaptickets betekent geen zekerheid en je geld word afgepakt tot dat de tickets stuk duurder zijn en de reden van annulering is de prijzen die jullie zelf erop zetten en eindstand annuleren, geld niet direct terug storten en mensen dwingen om meer te betalen voor dezelfde vlucht

Dat de boeking bevestigt word met dezelfde prijs als wat we hebben betaald

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cheaptickets.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 11 februari 2020 om 13:50 geantwoord

Beste Lamita,

Wat vervelend te lezen dat de boeking niet is gelukt en de betaling is teruggestort.

Wanneer een boeking bij Cheaptickets binnenkomt en is niet bevestigd door de luchtvaartmaatschappij wordt er gekeken hoe dit komt. In de regel gaat het om een tarief dat zichtbaar is via de website en uiteindelijk niet bevestigd kan worden. Er wordt wereldwijd geboekt en de systemen evenals de website zijn continu onderhevig aan updates. Het kan zijn dat een tarief dat je hebt willen boeken niet meer beschikbaar is. In onze algemene voorwaarden hebben we opgenomen dat we binnen twee werkdagen terug mogen komen op een tarief. Zoals je de situatie schetst, is dit het geval geweest. Er wordt vervolgens gekeken naar een alternatief of terugstorting van de betaling. De terugbetaling dient sowieso binnen 3 dagen na terugstorting zichtbaar te zijn op de rekening.

Mocht je nog vragen hebben over je terugbetaling of andere vlucht neem dan gerust contact met Cheaptickets op. Onze klantenservice staat voor je klaar.

Moniek
Klantenservice Cheaptickets.nl

Heeft op 11 februari 2020 om 13:56 geantwoord

Er is niks aangeboden

Alle klachten die gemeld zijn door lamita