Klacht: Boarding pass

op 04 oktober 2019 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik en mijn vriend hebben 2 tickets bij jullie gekocht van Charleroi naar Nador retour maar we hebben nooit een boarding pass ontvangen. We hebben wel tickets gekregen maar daar stond voor de rest ook niks op dus op de luchthaven zelf hebben we 110 euro moeten betalen voor die boarding pass, omdat we dus anders niet mee zouden kunnen gaan. Op de luchthaven ook andere mensen tegen gekomen met hetzelfde probleem pure oplichting dus heb rond moeten bellen voor die 110euro want dit had ik dus helemaal niet. Heb ook niet online kunnen inchecken, kreeg een of ander raar Duits emailadres waarvan die andere opgelichte passagiers zeiden dat het daaraan lag.

Ik wil mijn geld terug.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cheaptickets.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 31 oktober 2019 om 11:23 geantwoord

Beste Chanel,

Vervelend om te vernemen dat uw reis niet geheel naar wens is verlopen.
Bij Ryanair bent u verplicht om voor vertrek van alle vluchten online in te checken en de instapkaarten uitgeprint mee te nemen.
De informatie over de online incheck procedure staat omschreven in het e-ticket, welke wij na boeking per e-mail hebben doorgestuurd.
Wanneer u niet de instapkaart kan laten zien op de luchthaven, zal Ryanair hier hoge kosten voor in rekening brengen.

Daar wij u hebben geinformeerd over de online incheck procedure van Ryanair, zullen wij niet over gaan tot een vergoeding van de gemaakte kosten.

Nicole
CheapTickets.nl Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Chaneljg