Klacht: Betaalde stoel nooit gekregen

Alexo op 05 juli 2023 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Mijn vriend die medisch is had een speciale stoel nodig met extra beenruimte en hii wilde graag uit het raam kijken. Dit vroeg ik duidelijk aan de telefoniste Stoel 32 a werd het dus en ik heb dus betaald. Bij aankomst op Schiphol blijkt er geen stoel te zijn gereserveerd door Chea tickets en dat we betaald hadden was dan jammer want er was geen plaats meer over dan een normale stoel en geen raamkant. Dan is chaos tickets niet meer te bereiken of je staat uren in wacht

Ik wil m’n geld terug 2 x 43 euro voor de betaalde stoelen en m’n vriend heeft nu erg veel last van zijn benen omdat hij 11 uur krap zat omdat hij net gerevalideerd was half jaar doordat hij verlamd was. Dit had ik vermeld dat hij medisch was en dan toch zo slordig de verkeerde of geen stoelen reserveren . Ook online inchecken waar ik 8 euro voor betaalde was niet gebeurd. Moest ik zelf doen met Schiphol medewerker . Waardeloos

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

Reactie van de melder van de klacht Alexo

7 maanden geleden - niet normaal dat ze zo makkelijk je kunnen laten betalen, maar als je ze wil speken werkt het nummer niet of sta je uren in de wacht of je wordt in de wacht gezet en dan wordt de verbinding verbroken. nee ik vind het diefstal

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alexo