Klacht: Autohuur via cheaptickets

op 07 januari 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Middels deze weg wil ik mijn ongenoegen uiten over de autohuur die wij via cheaptickets hebben gedaan samen met vliegtickets naar Malaga.

De auto die wij via jullie hebben geboekt stond bij delpaso autohuur en wij hadden en verzekering van 54.- euro bijgeboekt Toen wij de auto op wilden halen hebben wij bijna twee uur aan de balie gestaan omdat ze daar de verzekering niet accepteerden die wij via jullie hadden afgesloten.

Omdat wij hadden gelezen dat wij geen verzekering van de autoverhuurder moesten afnemen hielden wij voet bij stuk en hebben zelfs diverse keren naar Nederland gebeld om dat de autoverhuurder uit te leggen.

Aangezien wij die dag een trouwerij in Malaga hadden en dus niet langer konden wachten hebben wij onder fel protest hun verzekering van 108.- euro afgenomen. De verzekering die wij via jullie hebben geboekt van 54.- euro was dus waardeloos omdat we daar dus geen gebruik van hebben gemaakt en dat volgens del paso ook niet mogelijk was.

Aangezien jullie communicatie met de autoverhuurder del paso dus niet duidelijk is over het feit dat ze jullie verzekering moeten accepteren zijn wij de dupe geworden. Ik verzoek u dan ook de 54.- euro te crediteren .

Credit

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cheaptickets.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 07 januari 2020 om 15:54 geantwoord

Beste klant,

Wat vervelend dat volgens het autoverhuurbedrijf geen verzekering was afgesloten.

Graag willen wij dit voor u nakijken. Hiervoor hebben wij een boekingsnummer nodig. Wilt u naar ons een mail sturen met het boekingsnummer, zodat wij u verder kunnen helpen? Ons mail adres is info@cheaptickets.nl. Graag alle gegevens en eventueel bijlages hieraan toevoegen.

CheapTickets Customer Support
Taina

Bericht van Cheaptickets.nl

2 maanden geleden - Beste Klant,We hebben je e-mail in goede orde ontvangen en u ontvangt zo snel mogelijk reactie op je e-mail.Met vriendelijke groet, CheapTickets Customer supportAcelya

Reactie van de melder van de klacht vixen

2 maanden geleden - Ik doe zaken met cheaptickets en ze geven dit als reactie! Ik heb geboekt en betaald bij cheaptickets en dan lijkt mij het logisch dat zij het uizoeken met hun zakenpartner!Beste Eric,Please contact our partner CarTrawler to book a rental car. We don't have access to their reservation system.You can contact CarTrawler by phone on (0044) 203582 8218 (24 hours per day, 7 days per week) or on their website: https:www.cartrawler.comMet vriendelijke groet, CheapTickets klantenserviceHarsha

Reactie van de melder van de klacht vixen

2 maanden geleden - Nog niets vernomen ondanks herhaaldelijke e mail

Heeft op 17 januari 2020 om 16:02 geantwoord

Na herhaaldelijke verzoeken om te reageren op mijn klacht niets meer vernomen!
Cheap tickets neemt niet de moeite om haar klanten te woord te staan als het lastig gaat worden!

Bericht van Cheaptickets.nl

2 maanden geleden - Beste Klant,Bedankt voor je bericht. Wij doen ons best om zo spoedig mogelijk terug te komen op je klacht. Het is voor ons niet altijd mogelijk om direct te reageren. Zodra wij inhoudelijk meer informatie hebben over je klacht word je hier spoedig van op de hoogte gebracht.Alvast bedankt voor je geduld en begrip.Met vriendelijke groet, CheapTickets.nl Customer Support Nicole

Alle klachten die gemeld zijn door vixen