Mijn Klacht:
zondag 16-1 zou ik vanuit Amsterdam naar Newark vliegen. Voor deze vlucht heb ik 15-1 een preventieve coronatest gedaan, die positief uitviel. Ik heb toen meteen contact opgenomen met cheaptickets, maar ik zou maar 12 euro terugkrijgen. Dus besloot ik om te boeken. Ik had nieuwe data voor maart in mijn hoofd. Na 3(!) uur in de wachtrij kreeg ik eindelijk iemand in de chatbox. Ik gaf de data door, en er werd mij verteld dat ik omboekingskosten zou moeten betalen (niet coulant met corona, maar begrijpelijk) van 55 euro. Daar bovenop zou nog een fare difference komen, prijsverschil in tickets. Ze vertelden me dat dit 385 euro zou zijn. Dit is bizar hoog, wat ik had al 400 betaald. Volgens cheaptickets zouden de nieuwe tickets dus 785 euro zijn. Ik zocht toen de tickets zelf op. Cheaptickets bood de tickets op de website aan voor 352, maar wilde ze mij aanbieden voor 785 euro. Ik ben nog steeds bezig om contact met ze te krijgen, maar het is onmogelijk om door hun klantenservice heen te komen. Het telefoonnummer op de website werkt ook niet.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag mijn originele aankoopbedrag terug, het gaat hier immers om een coronainfectie in een wereldwijde pandemie. Of ik wil mijn tickets voor 55 euro of gratis om kunnen boeken.
