Klacht: Chauffeurs komen NIET aan de deur

op 06 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Vandaag (6-7-2017) zou een chauffeur van Dynalogic (de naam kan ik niet meer terugvinden, maar heeft u vast zelf) een bestelling (DL0000019059983) komen leveren vanuit coolblue. Track en Trace ging in zoverre goed, ik kreeg ook nog een bevestigings-SMS, totdat de chauffeur hier zou zijn. 10 minuten na verwachtte aankomst krijg ik een e-mail dat ik niet thuis zou zijn. Aangezien ik speciaal thuis ben gebleven was ik zeer verbaasd en heb ik meteen gebeld. Na 10 minuten aan de lijn te zijn geweest (a 45 cent per minuut) waarbij ook de chauffeur is gecontacteerd, zou de chauffeur beweren dat hij hier heeft aangebeld (NIET waar), dat hij de buren heeft geprobeerd (kan ik niet bevestigen/ontkennen) en dat hij zelfs MIJ heeft gebeld nog (pertinente leugen! Ik kan mijn belhistorie doorsturen indien gewenst.
De order heb ik bij deze geannuleerd, en ik zou ook graag mijn belkosten terugkrijgen.
Verder verwacht ik dat deze chauffeur, die dus ONBETROUWBAAR blijkt hiervoor streng berispt wordt. Een waardeloze gang van zaken waar ik mijn uren voor op heb moeten offeren.

Ik ben tevreden als de belkosten teruggeboekt worden (13 minuten x .45 = € 5,85)

En verder verwacht ik dat deze chauffeur, die dus ONBETROUWBAAR blijkt hiervoor streng berispt wordt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:08 geantwoord

Geachte heer School,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:27 geantwoord

Uw oplossing was: onze chauffeur heeft simpelweg gelijk, we doen hier verder niks mee. Gelukkig heeft coolblue het ondertussen wél opgelost..

Alle klachten die gemeld zijn door G. School