Klacht: Chauffeur loopt tegen mij aan bij betreden van winkelcentra

op 04 oktober 2017 over Zeeman in de categorie Kledingwinkels

Vandaag 4 oktober ga ik om 3 uur het winkelcentrum Dorrensteyn in. Het winkelcentrum ligt in Nieuwerkerk ad IJssel. De ingang is een draai deur. Ik voel iets tegen mijn hiel en hoofd en er wordt doorgeduwd. Ik draai mij om en zie een grote kar. Ik zeg kan je uitkijken. Waarop de medewerker van de zeeman tegen mij zegt Sorry maar kan u niet uitkijken. Waarop ik zeg ik uitkijken. Hij zegt ja he ziet toch dat ik je niet zie. Ik ben hier niet van gediend. Ik ben het winkel centrum uitgegaan met pijn aan mijn hiel. Er wordt niet gevraagd mevrouw gaat het met U. Echt schandalig heel die houding van deze jongen is echt niet klantvriendelijk. Terwijl ik graag bij de Zeeman kom. Ik ben klant in Nesselande waar iedereen altijd even aardig is. Ik snap best dat er misschien een hoge werkdruk ligt bij de chauffeur. Maar beetje vriendelijker had wel gekund. Ik hoor wel van u. Mevrouw Beaudry Email adres yvonnebeau3@hotmail.com

Ik hoop dat ik morgen geen klachten meer heb aan mijn voet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zeeman

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zeeman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Beaudry