Klacht: Chauffeur komt tot twee keer toe niet opdagen

op 07 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn defecte telefoon zou worden opgehaald op zaterdag tussen 10:00 en 15:00 uur om half vier gaf ik het op niemand gezien niets in de brievenbus de app gaf aan dat het pakketje was opgehaald. Nieuwe afspraak voor dinsdag 18:00 tot 22:00 uur met 3 personen en een hond zitten wachten zodat we hem niet zouden missen. om kwart over negen melding dat het pakketje was opgehaald NIET dus niemand gezien de volgende dag vanaf 08:00 uur bellen met dynalogic 17,06 euro verder moet ik maar een nieuwe afspraak maken wellicht dat het deze keer goed gaat. Nou we zullen zien uren zitten wachten op een chauffeur die niet komt en geen bericht doet dat hij niet komt en dan van dynalogic te horen krijgen dat de chauffeur niet is geweest beide keren want hij had geen doosje waar de telefoon in zou moeten. dus was hij maar niet gekomen.

Als mijn telefoon werkelijk wordt afgehaald en goed wordt bezorgt en ik op z'n minst de telefoon kosten die ik heb moeten maken terug zou krijgen het is immers niet mijn schuld. Via de website kon ik niet meer reageren omdat mijn order blijkbaar was gecanceld omdat er "niet opgehaald kon worden"

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 19 juni 2017 om 13:26 geantwoord

Geachte dhr. Lindeboom,

Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak! Ik zie inderdaad dat de levering op zaterdag niet door heeft kunnen gaan vanwege een manco. Dit wilt zeggen dat het pakket niet compleet was en we deze niet konden uitleveren. Daarop is een nieuwe afspraak gemaakt en zou de koerier niemand aanwezig hebben getroffen. Spijtig om te vernemen dat de afspraak is misgelopen! Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Dit strookt niet met uw bericht gewoon aanwezig te zijn geweest en om die reden zal ik uw klacht door zetten naar de desbetreffende afdeling om dergelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen.

Het klopt dat er, na meerdere pogingen, een maximum aantal pogingen bereikt is en wij deze niet meer mogen aanbieden. Het aantal verschilt per leverancier. Gelukkig zie ik dat de leverancier hierop een nieuwe order heeft aangemaakt en deze gewoon is door gegaan!

Uw verzoek tot compensatie kan ik helaas niet honoreren. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 01 juli 2017 om 10:44 geantwoord

De klant voor leugenaar uit maken daar bent u goed in wij waren wel degelijk thuis beide keren dat u er niet was is bevestigd door uw medewerker dus even doorschakelen naar de desbetreffende afdeling is makkelijk klacht opgelost. Dus niet dynalogic wat een waardeloos antwoord. Deze klacht is zeker niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door dlindeboom