Klacht: chauffeur

op 17 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

chauffeur kwam niet opdagen

Gewenste Oplossing:

als het bedrijf het pakketje vandaag nog komt bezorgen en toegeeft dat ze weer een fout hebben begaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte P. Klomp,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door p.klumpke