Klacht: CHAOTISCH EN WARHOOFDIG BELEID TELEFONISCH CONTACT

op 12 januari 2014 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Onlangs probeerde ik Dell in Amsterdam telefonisch te benaderen om te onderzoeken welke ev. problemen ik zou kunnen ondervinden ten aanzien van mijn monitor na aankoop van een nieuwe computer.
Na zesmaal verkeerd te zijn doorverbonden moest ik telkens opnieuw opbellen waarbij ik per keer minstens zeven keuzetoetsen moest indrukken.
Nadat ik ten slotte het telefoonnummer van het hoofdkantoor had gevraagd bleek dat ik als eenvoudige particulier naar de afdeling BUSINESS had moeten vragen en vervolgens naar de MONITOR SUPPORT-AFDELING.
Daarna stond het schuim op mijn lippen en ben ik er maar mee opgehouden. Ik was inmiddels drie kwartier verder.

Ik vermoed niet, dat Dell in staat is een oplossing te vinden. De winstmaximalisatie staat immers blijkbaar voorop en de klant wordt zeer weinig empathisch benaderd en wordt niet als koning beschouwd.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 12031928