Klacht: Chaotisch

op 14 september 2018 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling gedaan bij selfservice.

Bon gekregen. Nummer op display. Fresly Prepared
Na 10 minuten nummer niet meer op display.
Na 20 minuten ik gevraagd waarom mijn nummer weg. is normaal … display werkt niet.

Na 45 minuten wachten…. uw Zinger Tower Spicy is niet te krijgen op dit moment.
Kan wel een een normale geven.
Grote friet. … ik geef u 2 kleine friet.

Mee genomen om te eten… 1 friet gewoon koud!!!

Kortom waardeloze service… eten niet goed..
veel klanten wachten te lang.

Gewenste Oplossing:

Weer 45 minuten in de wacht??
Nee dank.u

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martin De kruijff