Klacht: Chaos

op 19 december 2017 over zavvi.nl in de categorie Internet Games

Ik heb op 26 november een bestelling geplaatst van 2 harry potter poppen voor mijn zoon voor Sinterklaas. En het is ook meteen betaald via Ideal.

Op 5 december had ik de bestelling nog niet binnen. Toen heb ik in de ochtend een mail gestuurd. Daarop kreeg ik als reactie dat de levertijd niet gehaald werd omdat het Black Friday was en het erg druk was.
Dat kan ik begrijpen, maar ik had wel een mail verwacht en niet dat ik er zelf om moet vragen!

Op 15 december heb ik het account gekeken en zag ik dat er bij de status stond: Verzonden. En lever datum tussen 15 – 18 december.

’s avonds 18 december weer een mail gestuurd dat het nu toch wel HEEL erg lang duurt. En dat we dus niks hebben ontvangen.

Krijg ik nu op 19 december een mail: dat ze bij het bestelnummer een adres hebben staan in Zwijndrecht van iemand die Shriley heet. Nou ik heet zo niet en ik woon ook niet in Zwijndrecht maar in Berkel en Rodenrijs.

Kortom een ZOOITJE daar. Ik ben altijd heel aardig maar nu ben ik het ZAT! Hoe kan je nou een heel verkeerd adres aan een bestelnummer koppelen. Dat gaat toch allemaal automatisch?

Als ik vandaag geen GOEIE reactie krijg van de klantenservice dan krijgen ze HELE negatieve rescensie en vertel ik aan iedereen dat ze hier NOOIT iets moeten bestellen.

Zou bijvoorbeeld best leuk zijn als de kadootjes nog onder de kerstboom kunnen!

ik ben tevreden als ik vandaag een GOED antwoord krijg en ook DUIDELIJK weet wanneer en welk bedrijf het komt afleveren. Nu stond er OMS of POST NL.. allebei in de mail....

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zavvi.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zavvi.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anitabulk@gmail.com