Klacht: [email protected]

op 28 mei 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

In maart kon ik een nieuwe telefoon uitzoeken en zo namen we Tmobile de shop daar zij neem ook gelijk tv en internet en dat deden we dan zodat alles op 1 stond. Wij hebben netje doorgegeven wat we wouden in het pakket dus ook een opneem functie aangezien ik door mijn ziekte alles moet opnemen zodat ik series op mijn gemakje kan bekijken zo werd er gezegd in de winkel ja dat kan is geen probleem en zo zouden we goedkoper uit komen. In onze proefperiode hebben we na onderzoek gedaan te hebben geprobeerd t-mobile toch stop te zetten omdat ze slecht aangeschreven stonden, toen we opgebeld werden hebben we ze netjes bedankt. Deze man zeg ja dit is allemaal van lang geleden ondertussen gaat alles perfect daar ook nogmaals gevraagd over de op neem fuctie ja alles komt in orde.

We kregen alles opgestuurd ik denk ga me serie openemen en ja hoor geen opneem functie. Mijn man heeft hun opgebeld en ja zeiden ze helaas heeft de winkel je voorgelogen want dat hebben wij niet maar ze zouden ons later er over terug bellen maar geen gehoor vanuit hun kant. Een paar dagen later terug gebeld dat we het contract willen stoppen omdat het onder valse voorwaarden is gegaan… ja meneer dat kan niet krijg je een boette mijn man zij al een boette voor iets wat wij niet besteld hebben en onder valse voorwaarden is gegaan. Deze vrouw zeg wat is er dan weer alles uitgelegd maar meneer dan moet je een kastje bestellen voor 5 euro exstra en dan zetten we hem op spoed, waarop mijn man weer zeg doe het dan maar dan is alles geregeld. Een week later gaat het internet het al raar doen, boven helemaal geen ontvangst mijn man weer 100 euro uitgegeven voor spullen zodat we boven verbinding hebben en nu was het wachten op het kasje..

Je raad het al in die week geen kastje met hun zogenaamde spoed…wij weer gebeld ja hij gaat nu naar het postkantoor u krijg een track en trace…ook daar op gewacht maar niks. Weer opgebeld week 3 alweer, dame 5 aan de lijn , ja die zeg volgende week is het echt binnen en anders staat het allemaal in de cloud over 2 weken. Dus weer een week gewacht en al gezegd staat het er niet op dan is het klaar. De week zijn voorbij geen kastje en geen track en trace en ook geen cloud….We hebben weer contact opgenomen dame nummer 6 en doe vond het eens schande hoe het ging en die zij er bestaat geen kastje en ook geen cloud voorlopig. ze zou het contract ontbinden kosteloos maar het moest eerst langs het debiteuren centrum ofzo en ze zou deze week bellen. Ja zeg mijn man bel dan ook wel echt ja meneer ik bel wel echt terug! Nou dus niet we zijn weer een week verder de eerste maand is al ingehouden terwijl der gezegd is door die dame dat we die kosten ook niet hoefde te betalen net zoals die boete….we hebben geen tv kunnen kijken in deze 4 weken, het internet moesten we een paar keer resetten dus kortom een rompslomp.

Nu hebben we weer gebeld en deze man die we aan de lijn kregen zeg dood leuk het word niet stop gezet helaas en je moet gewoon betalen maar om de pijn te verzachten kunnen we je 3 maanden een gratis pakket verlenen…mijn man zeg nee ik wil van jullie rotzooi af en jullie leugens,,,ja dat kan maar dan krijg je een boete van 300 euro die je dan kan aanvechten. En zo is het verhaal op zijn einde gekomen gewoon een schande van dat bedrijf. En dan krijg je later van familie en van vrienden te horen dat het bij hun net zo gaat.

Ik ben tevreden als die boete verdwijnt en de maanden die wij moeten gaan betalen. Morgen hebben we een maand pas dit ding in huis en niks anders dan ellende

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Reactie van de melder van de klacht chantalrosman

3 maanden geleden - T-mobile gaat niet in op de klacht dan ga ik de volgende stappen ondernemen delen over heel Facebook naar tros en naar de advocaat! Wij hebben genoeg bewijzen van hun leugens.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chantalrosman