Klacht: Centraal Beheer Achmea heeft schijt aan de tegenpartij

op 06 mei 2016 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Ruim 2 maanden geleden is er schade aan mijn auto veroorzaakt door een automobilist die verzekerd is bij Centraal Beheer Achmea ( CBA). Ik heb samen met deze man het schadeformulier ingevuld en hij heeft zowel mondeling als op het schadeformulier erkend aansprakelijk te zijn voor de aanrijding en dus de veroorzaakte schade. Na enkele weken kreeg ik echter van CBA het bericht dat de verzekerde automobilist die de aanrijding heeft veroorzaakt toch zegt niet aansprakelijk te zijn voor de schade. Deze man zegt dat de schade op zijn auto er al was vóór de aanrijding. CBA heeft mij laten weten dat ze hun client om bewijzen hebben gevraagd. Dit is nu al een maand geleden. Intussen word mij keer op keer beloofd dat ze mij terug zullen bellen wat tot nu toe 6 keer niet is gebeurd. Ik moet iedere keer zelf terugbellen en iedere keer hetzelfde verhaal dat zo\’ n medewerker me doorverwijst omdat ze zelf niks zeggen te weten. De persoon die erover gaat lijkt altijd afwezig. En zo blijf ik bezig

De schadevergoeding waar ik 100% zeker recht op heb.
Aanklacht tegen de client van CBA wegens obstructie en fraude en op een zwarte lijst van frauderende verzekerden zetten

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Centraal Beheer Achmea een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Centraal Beheer Achmea

Heeft op 18 juli 2016 om 11:41 geantwoord

Beste,
De klacht is enige tijd geleden geplaatst. Na enig navraag bij onze collega's van de desbetreffende afd. ben ik erachter dat de schade is afgerond en dat je volledig schadekoos bent gesteld. Je onvrede met betrekking tot de lange wachtperiode en de wijze van communiceren zullen wij meenemen ter optimalisatie.

Alle klachten die gemeld zijn door K.el Y.
x