Klacht: Celine Dion

op 26 juni 2017 over GelreDome in de categorie Concerthallen

Afgelopen vrijdag heb ik mijn moeder meegenomen naar het concert van Celine Dion geweest. Wat een geweldige avond had moeten worden werd een drama. Wij hadden bewust de duurdere arenaplaatsen gekozen ipv de vakken in het stadion met in ons achterhoofd dat het zicht dan beter zou zijn. Niets was minder waar. Eenmaal bij onze plaatsen aangekomen konden we beiden werkelijk waar niks zien. Ook was er vanaf onze plekken maar een gedeelte van één van de 2 schermen te zien. Iedereen ging op bepaalde momenten dan ook staan om het eventueel beter te kunnen zien maar ook dit mocht niet baten. Uiteindelijk wilden we naar de zitvlakken gaan staan maar dit werd niet toegelaten. Kortom had ik liever een dvd van de show kunnen kopen en mezelf een hoop geld en teleurstelling kunnen besparen. Nooit meer arena zitplaatsen!

Enige vorm van compensatie voor deze prijzige teleurstelling

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GelreDome

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GelreDome nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GelreDome in behandeling genomen

Bericht van GelreDome

3 maanden geleden - Wilt u uw klacht mailen naar info@gelredome.nl dan kunnen wij deze in behandeling nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door AJ13