Klacht: Celine Dion

op 25 juni 2017 over GelreDome in de categorie Concerthallen

Nooit ga je naar een concert, dan komt je idol EINDELIJK naar Nederland en heb je er veel geld voorover om haar te zien.
180 euro betaald voor een kaartje en dan erachter komen dat je op de arenavloer zit op iets van een klapstoeltje heel ver weg van het podium!
Celine zelf kon ik nauwelijks zien en alleen via een van de schermen in de zaal.
De organisatie was ook beroerd! Totaal niet duidelijk en/of vriendelijk!
Word van het kastje naar de muur gestuurd! Beveiliging stelde niks voor! Voor het parkeren moest je een ticket kopen (13 euro) en dan blijkt achteraf dat het gratis uitrijden is….!!!!
Ook het regelen van het vervoer terug naar je auto was beroerd. Beveliging hield mn zus hardhandig tegen terwijl ze uitlegde waar we naartoe wilden. hij duwde haar terug tussen het lint door en zei dat we in de rij moisten wachten. ondertussen klommen mensen door het lint om naar de bus te rennen en deze werden allemaal niet tegen gehouden..?!
Er werd veel te veel alcohol geschonken. In de bus terug naar de auto stond er een man naast mij (150kilo ongeveer) die amper op zijn benen kon staan en zich daardoor aan mij omhoog trok en vasthield (met zijn hele bezweette lichaam)
Dan ga je naar zo’n show van zo’n vrouw die toch een bepaalde status heeft en dan is het zo “geregeld”…!
Het was echt in en in triest! Nooit meer zal ik naar Gelredome gaan!!

Als hier gepaste maatregelen op getroffen worden! Dit kan toch niet?! Schandalig dat je zoveel geld betaald en dan zo'n stoel en zitplaats krijgt!
Een vergoeding zou zeker op zijn plaats zijn!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GelreDome

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GelreDome in behandeling genomen

Bericht van GelreDome

4 maanden geleden - Wilt u uw klacht sturen naar info@gelredome.nl dan kunnen wij deze in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, GelreDome

Alle klachten die gemeld zijn door steffie89