Klacht: CC niet afgeschreven

op 15 juli 2017 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

Bedrag via cc niet afgeschreven, terwijl het eerder wel goed ging.
Via email een bericht ontvangen dat cc niet afgeschreven kon worden. Vage brief waarin staat dat mijn betaling aan mijn aandacht is ontsnapt ? Vreemd.
Sta ik op een zaterdag met telefoon in de hand, kan ik niet meer parkeren, geblokkeerd !
Handig dat YB mij informeert dat ik niet meer kan parkeren.
Klantenservice niet bereikbaar in het weekend, erg slecht.

Duidelijkheid door YB over oorzaak dat cc niet is afgeschreven en waarom mijn account is geblokkeerd. En niet per mail maar per telefoon of brief.
Ik verwacht dat YB mij te woord kan staan in het weekend.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yellowbrick over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Yellowbrick in behandeling genomen

Bericht van Yellowbrick

1 week geleden - Goedemorgen, ook voor u allereerst onze excuses voor het ongemak. Heeft u voor mij uw klantnummer zodat ik naar de status van uw account kan kijken ? Heel graag wil ik u proberen uit te leggen waarom wij zo hebben gereageerd. Uiteraard hebben wij zo goed mogelijk geprobeerd om juist te communiceren naar de klant. Helaas hadden wij ook te maken met automatisch gegenereerde e-mail die verzonden wordt als een betaling om welke reden dan ook mislukt. Het bleek ook dat niet iedere Credit Card gebruiker er hinder van heeft ondervonden. Vandaar dat wij geen schifting konden maken i.v.m het versturen van de mail. Ook bleek mail in SPAM terecht gekomen te zijn. Kortom 1 ding zat mee en dat was dat alles mis ging. ?? Ik hoop dan ook dat u en andere gedupeerde onze excuses accepteert en blijft genieten van het parkeergemak van Yellowbrick. Vriendelijke groet Elvera

Reactie van de melder van de klacht aduerinck

1 week geleden - Ls, mijn klantnummer stond reeds in het eerste bericht, het is 959060. Tevens wil ik graag weten hoe ik YB in het weekend kan bereiken.

Heeft op 20 juli 2017 om 22:48 geantwoord

Op zaterdag kreeg ik niemand aan de telefoon, terwijl het product van YB 24 uur te gebruiken is. Vreemd dus.
Tip: zet in ieder geval een bereikbare dienst op via twitter, zodat er altijd in het weekend een helpdesk voor de klant bereikbaar is.
Tevens verwacht ik van YB dat ik vooraf geïnformeerd wordt als mijn account geblokkeerd dreigt te worden vanwege een fout van YB zelf.

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yellowbrick een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yellowbrick

Heeft op 21 juli 2017 om 10:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door aduerinck