Klacht: Casten naar tv via de Caiway app

op 13 mei 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Al enige tijd problemen met casten via de Caiway app. Ik krijg dan bericht op het tv scherm dat door technische problemen geen verbinding mogelijk is. Soms heb ik wel even verbinding maar na enige tijd wordt de onderste helft van het tv beeld gevuld met diagonale strepen.

Als ik weer normaal zonder storing naar de tv kan casten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 24 mei 2021 om 15:34 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb samen met de technische tot de bodem uitgezocht wat het probleem is met de app en er blijken meer mensen hier last van te hebben. Het gaat om een centrale storing in de app waarvan de oorzaak nog niet bekend is.

Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing om dit z.s.m. op te lossen. Ik heb er voor gezorgd dat u terugkoppeling krijgt via de mail zodra de storing is opgelost.

Nadat de storing is opgelost, verzoek ik u om direct contact op te nemen met de helpdesk zodat wij een vergoeding met u kunnen bespreken.

Het beste is om dit via de helpdesk te doen, zodat het direct afgehandeld kan worden.
telefonisch 0882249 111
chat: www.caiway.nl
whatsapp: 088 2249 111

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Leroy
Caiway Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door janmourik