Klacht: Cassiere

op 24 augustus 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op mijn eerste klachtmelding heb ik geen code ontvangen.

De cassiere wilde te weinig wisselgeld terug geven.
Ik kocht één artikel (zie foto) dat was afgeprijsd van 7 naar 6 Euro.
Ik betaalde met een biljet van € 20 plús een 1 euro munt. Ze gaf me €10 + 2x€2 wisselgeld terug. Na mijn bezwaar zei ze dat het artikel toch echt €7 kostte. Pas na duidelijk protest van mij was ze bereid mij onder protest alsnog €1 extra wisselgeld te geven.
Was het een fout in de barcode of was het mijn leeftijd (78) die haar hiertoe bracht?

Gewenste Oplossing:

De casiere had namens zichzelf of namens Jumbo haar verontschuldiging moeten aanbieden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Collignon2