Klacht: veel beloven maar niets doen met hun wurgcontract

op 21 november 2017 over Casius in de categorie Bouwbedrijven

Casius beloofde mij om opdrachten in mijn vakgebied,
want ze hadden zeer veel werkopdrachten voor mij.
Op 1 okt ingegaan met hun contract,( wat achteraf een wurg contract blijkt te zijn)

Krijg de eerste vier weken alleen maar opdrachten die niet in mijn vakgebied vallen.
Drie maal gebeld met Casius maar daar valt niet mee te praten met die Edwin.

nu hebben ze binnen vier weken 8 keer het verzoek gestuurd als ik wil betalen.
hun weer gebeld waarvoor ik moet betalen want zij komen de afspraken niet na.
daar hebben ze geen boodschap aan ik moet gewoon betalen zeggen ze, opdrachten of niet .
binnen drie dagen weer een brief van een incasso die niet te bereiken zijn, ik denk een valse brief.

ik heb de zaak nu bij mijn rechtsbijstand liggen.

ik had vooraf even moeten kijken via google ,want dan komt het ware bedrijf Casius wel bovendrijven,
als je twee dagen de tijd hebt dan kun je alle klachten even nalezen.
dit bedrijf is alleen maar op het geld uit.
Ze zijn bekent bij Tros opgelicht , Tros radar en heel internet staat vol over de klachten van dit bedrijf.

ik had een voorstel gedaan om er een proef van te maken voor een maand, die kosten wilde ik betalen , maar daar wilden ze niets van weten ik moet gewoon het hele jaar betalen voor opdrachten die ik niet kan of niet mag uitvoeren, het is toch te gek voor woorden dat dit bedrijf gewoon door kan gaan op deze manier.

contract ontbinden en dat zij nooit meer contact met mij opnemen,
ik heb mijn buik vol van dit bedrijf

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Casius

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Casius in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Casius een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Casius

Heeft op 21 november 2017 om 11:33 geantwoord

De klacht van Peter van Hoek van Voeg- en Bouwservice van Hoek uit Helmond: Peter wil (zie: gewenste oplossing) niet meer betalen, niet meer samenwerken, geen contact meer met Casius. Tot een oplossing komen wordt dan wel erg lastig. We hebben ons best gedaan om er samen uit te komen. We vinden het jammer dat we er samen niet uitgekomen zijn. Ondanks ons meningsverschil wensen we Voeg- en Bouwservice van Hoek goede zaken.

Reactie van de melder van de klacht petervanhoek

2 jaren geleden - Er staat wel bij de de klacht is opgelost maar dat is niet zo !!!!casius stuurt niet de juiste opdrachten dat is het probleem en niet het geld of contract

Reactie van de melder van de klacht petervanhoek

2 jaren geleden - laat Casius gewoon nakomen waarvoor ik betaal dan is het pas opgelost

Heeft op 21 november 2017 om 13:50 geantwoord

laat Casius gewoon nakomen waarvoor ik betaal dan is het pas opgelost

moet niet gekker worden nu sturen ze een voorstel wat wel in mijn vak is , maar er staat als eerste dat ik niet kan reageren hahahaha wat een flutbedrijf

Alle klachten die gemeld zijn door petervanhoek