Klacht: Valse beloftes

op 17 september 2018 over Casius in de categorie Bouwbedrijven

Herendames medeondernemers.
Doe geen zaken met deze club. Van de vele mooie beloftes maken ze niets waar en kennismaking? Nee, u zit er, volledig juridisch dichtgespijkerd aan vast. Google zelf eens op klachten fora. En u leert al snel dat het niet gaat om kwaliteit maar om het grote geld. Daar wil.je als vakman of vrouw niet mee in zee! Alleen de lieden die overal al uitgerangeerd zijn vanwege een slechte reputatie.

Nogmaals: Google ze eens.

De beloftes en toezeggingen van Dhr Paul Slijkhuis zijn al even dubieus.

Graag stel ik mijn dossier via onze juriste ter beschikking aan iedereen die er aantoonbaar vast bij kan hebben.
Zeker als het gaat om dwaling en wanprestaties

Als deze firma stopt hardwerkende ondernemers te belazeren

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Casius

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Casius nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Casius in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Casius een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Casius

Heeft op 24 september 2018 om 11:06 geantwoord

De heer Pieter-Jan Aarssen van Electro Service Repair Aarssen uit Rucphen is op 7 april 2016 een samenwerkingsovereenkomst met Casius aangegaan welke van start zou gaan op 1 mei 2016. Pieter-Jan heeft nooit gebruik gemaakt van de service, omdat Pieter-Jan zijn deel van de afspraken niet is nagekomen. Over kwaliteit en concurrentie kunnen de heer en mevrouw Aarssen om die reden geen beeld geven. Pieter-Jan... wij hadden graag met jou van start gegaan, maar jij liet na, ondanks de vele herinneringen onzerzijds, jouw deel van de verplichtingen na te komen!

Uiteindelijk heeft de rechter Electro Service Repair Aarssen in het ongelijk gesteld en veroordeelt tot het nakomen van hun verplichtingen. Uiteraard mogen jullie teleurgesteld zijn niet in het gelijk gesteld te zijn, maar het is net als met andere klachten dan wel makkelijk om op een laagdrempelig klachten forum als deze en Google review te onrechte te klagen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessicaaarssen