Klacht: beloftes worden totaal niet nagekomen

op 21 oktober 2017 over Casius in de categorie Bouwbedrijven

Ik kreeg wekelijks mail van casius waar ik niet om gevraagd had. Echter zaten er beste leuke klussen bij. Dus ik dacht ‘laat ik es reageren’ , Al snel werd ik gebeld door een account manager van Casius en hij vertelde dat ze veel voor mij konden betekenen met veel mooie klussen. Prima.. contract afgesloten en wel gelijk 1 jaar eraan vast voor 110 euro per maand. Helaas bleven de mooie klussen uit en was de 110 euro per maand weggegooid geld. Kwam er eens een mooie klus voorbij dan werd je ineens op een wachtlijst gezet omdat teveel vakmensen hadden gereageerd. Iets wat mij ook niet verteld is en natuurlijk te belachelijk is voor woorden. Want ik denk dat de klusplaatser uiteindelijk zelf wel een selectie kan maken uit vakmensen. Gelijk mn abonnement opgezegd maar helaas kon ik er niet eerder van af. Uiteindelijk 2 klussen via Casius gedaan over een heel jaar.. is 12 x 110 euro door de plee gespoeld. De 2e klus die ik deed was een badkamer en werd geschat op meer dan 2500 euro omzet. Daar mocht ik dan ook nog eens 60,50 extra commissie over betalen. Serieus hoor.. wat een oplichters en klussen krijg je ook al niet van ze, dus nooit mee in zee gaan.

dat zal niet gebeuren.. abonnement is inmiddels verlopen en ik ga nooit meer met hun in zee.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Casius

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Casius in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Casius een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Casius

Heeft op 23 oktober 2017 om 13:54 geantwoord

De heer Eric Biesma van Topklus NH uit Heerhugowaard is op 2 maart 2016 een overeenkomst aangegaan met een startdatum op 1 mei 2016 voor de duur van 12 maanden. Eric heeft in dat jaar 1598 aanvragen doorgezonden gekregen en 43 keer klantgegevens opgevraagd. Echter, met slechts 30% van de klanten neemt Eric hierna zelf contact op voor het uitbrengen van een offerte. Niet zo gek dat dit dan tot slechts 2 opdrachten leidt. Dat ligt niet aan Casius maar aan de opvolging van Eric Biesma zelf. Op 1598 aanvragen is Topklus NH (www.topklus.net) van de heer Eric Biesma slechts 3 keer op de wachtlijst geplaatst. Omgerekend is dat in slechts 0,1877% van de gevallen gebeurd. Ofwel, een non-issue!

Kortom, mooi verhaal Eric... maar euh, betaal jouw openstaande saldo aan Casius B.V. nog even! Want ja, dat is momenteel de enige openstaande belofte die niet is waargemaakt. En, dat is nog wel een belofte van jou aan ons.

Bericht van Casius

2 jaren geleden - Eric Biesma, bedankt voor de betaling!

Heeft op 30 oktober 2017 om 20:49 geantwoord

tja, zo wordt het een welles nietes spelletje. Er klopt niks van het verhaal van Casius. Lachwekkend is dit gewoon! ik heb het probleem al veel eerder aangegeven en er werd gewoon niks mee gedaan. Er word nu gezegd dat ik 1598 klussen doorgezonden heb gekregen. Maar er wordt niet verteld welke soort klussen dit waren. Het grootste gedeelte van de klussen waren buiten mijn vakgebied. En stel dat ik 43 keer heb gereageerd dan is dat veel en veel te weinig. Want de helft van klussen waar op gereageerd wordt gaan door als je geluk hebt. Dat betekend dan iets meer dan 20 over een heel jaar. En de klusjes die bij Casius op de site kwamen waren nier meer dan 1 tot 2 dagen werk. De grotere klussen waren zeer zeldzaam en juist bij de grote klussen werd ik op een wachtlijst gezet. Misschien moeten jullie het percentage over de omzet van de klussen vermelden dan word het een stuk hoger! Sowieso is het achterlijk dat je op een wachtlijst komt van klussen waar je op reageert.Laat diegene die de klus plaatst zelf bepalen wie er de klus mag doen. Dat is niet aan Casius te bepalen... En dat saldo is allang betaald. Nogmaals, nooit maar dan ook nooit in zee gaan met deze lui.. ze beloven je gewoon mooie klussen,maar die komen niet. En ik ben niet de enige die er zo over denkt.. Lees de vele andere slechte recensies maar. Dat lijkt me duidelijk genoeg!

Maar bedankt Casius dat jullie mn naam en bedrijfsnaam noemen.. Ook dat jullie mijn website nog even noemen vind ik echt tof. Ik hoop dat iedereen die dit leest even een bezoekje komt brengen, en kan zien wat voor mooi werk ik lever en dat ik veel goede recensies heb ontvangen op marktplaats en werkspot.

Alle klachten die gemeld zijn door Topklus