Klacht: cashback van 150 euro tot op heden nog niet ontvangen

op 24 september 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Ik heb in januari van dit jaar via de breedbandwinkel een nieuw abonnement bij Canal Digitaal afgesloten met als kado na 4 maanden een cashback van 150 euro teruggestort op je rekenening. Ik heb de nota’s van de eerste 4 maanden netjes opgestuurd en zou dan het geld ontvangen binnen 2 maanden op mijn rekening. Ik heb email’s naar CD gestuurd en lieten me weten dat er een achterstand was opgelopen bij degene die het moet uitbetalen. Uiteindelijk ook meerdele malen telefonisch contact opgenomen met Nedconcepts. Ik bleek niet op de lijst te staan van uitbetalingen. Afgelopen week wordt ik gebeld door de Breedbandwinkel, verteld dat CD Luxemburg gezegd heeft dat ik nog nota’s open heb staan??Wat totaal niet waar is, kijk maar op mijn nota online! Alles van januari tot heden is betaald. Wat zijn dit voor smoezen!! Van begin tot nu heb ik elke keer problemen met Canal Digitaal.

Dat ik binnen nu en een maand mijn cashback van 150 euro gestort krijg op mijn rekening.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 13:28 geantwoord

Beste,
Deze klacht is van meer dan een jaar geleden. Om die reden sluiten wij deze klacht.
Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door vienna