Klacht: cashback actie siemens/bosh krijg klant niet ingelogd

op 28 november 2016 over Siemens in de categorie Electronica Merken

eldi winkel te bredene (belgië) weigert klant te helpen om zich te registreren, Klant is tot 4 x toe in onze burelen gekomen met vraag hem te helpen (ons bureel werkt preventief met kwetsbare gezinnen) wij slaagden er niet in om hem in te loggen, er kwamen steeds foutmeldingen bij invoeren van serie nr enz en oploaden van document werd ook als niet correct ervaren. Uiteindelijk hebben we zelf gebeld naar de eldi winkel met vraag of ze een uitzondering kunnen maken en die man te helpen waarop lakoniek werd geantwoord door de verkoper dat het inloggen toch niet moeilijk is en dat ze niet beschikken over internet in het bureel van hun winkel en hem dus niet kunnen helpen.
Ondertussen loopt deze actie binnen 2 dagen af, en die man is 3 weken bezig geweest om hem te kunnen inloggen (buiten zijn werkuren) en is dit cashback geld flyer een grote leugen.

dat deze klant zijn cashback premie toch nog zou kunnen krijgen

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alice segaert