Klacht: Cash betaald , geen recht op garantie / terug nemen van artikel

op 19 juni 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Enige tijd geleden heb ik een artikel gekocht, deze cash betaald. Echter functioneerde deze niet naar behoren en ben terug gegaan naar een filiaal. Daar kreeg ik te horen, omdat ik cash had betaald en zo 1,2,3 mijn bon niet kon vinden, geen aanspraak kon maken op enige vorm van garantie / omruilen. Het is een artikel die ruim in het filiaal aanwezig was. Ik moest het artikel maar zelf weggooien, ze wilden het niet eens aannemen.

Na dit meegemaakt te hebben en ondertussen een ander , wel werkend , artikel gekocht te hebben zou ik het geld graag retour willen hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht Jojannes

3 maanden geleden - Gedaan

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jojannes