Klacht: Cash back actie recreatieset

op 19 mei 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar een nieuwe recreatieset gekocht bij campolife. Fijn dat we na een paar maanden 150,00 euro terug kregen met de cashbackactie. Tenminste dat is waar ze je mee lokken!!! De maandelijkse bedragen worden natuurlijk netjes van onze rekening gehaald maar de 150,00 hebben we nu 1 jaar en 1 maand nog niet terug. Dan komen de smoezen, formulier niet ontvangen, opnieuw gestuurd. Duurde maar en geen geld, weer bellen…. Administratie was niet op orde werd er door 1medewerkster verteld, daarna weer gebeld, andere medewerker zei wat anders en de derde beloofde dat het geld in de week van 25 april gestort werd. Mooi niet dus! Weer bellen……kost me geld…nee we storten nooit eind van de maand. Nu beloofd voor 19 mei. Nou ik moet het nog zien. Ook gesprekken opgenomen en binnenkort schrijf ik kassa of radar aan.
Trieste bedoening canal digitaal. Ik maak anti reclame voor jullie.

Gewenste Oplossing:

Als ik daadwerkelijk de 150,00 eindelijk op mijn rekening heb. En dat moet dus zeer binnenkort zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

8 maanden geleden - Vriendelijk dank voor uw bericht. We snappen uw frustratie met betrekking tot de cashback-actie. Op het moment zijn we in afwachting van een terugkoppeling van de afdeling die gaat over de openstaande cashbacks. Naar verwachting kunnen we u inhoudelijk aanstaande dinsdag wat meer vertellen over de verdere afwikkeling van het terug te storten bedrag van 150 euro. We hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Jeroen Hederick Webcare CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht Linda41

7 maanden geleden - En het is alweer dinsdag geweest en je raadt het al!!!! Geen bericht en geen geld. Dus weer gebeld, en ja hoor het duurt weer 6-8 weken. Ik snap hier helemaal niks van....alleen dat we zeker aan het lijntje gehouden worden. En ze denken waarschijnlijk....ze zullen straks wel stoppen met bellen. Nou CANAALDIGITAAL we vinden dit echt schande en misleidend. Ik wil echt voor eind van de week geld zien anders storneer ik de maandelijkse afschrijvingen. Echt zo jammer dit. Ik hoop op een snelle afhandeling. Meneer Jeroen Hederick

Bericht van Canaldigitaal

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Remmerswaal, Het is ronduit betreurenswaardig om te lezen dat het terugstorten van de 'cashback' gelden zoveel perikelen met zich meebrengt. Ik kan u mededelen dat het absoluut niet onze intentie is om u af te schepen met loze beloftes en dat de terugstorting hoe dan ook gaat plaatsvinden. Net zoals u, kan ook ik inzien dat dit een uitermate slechte beurt is, maar wij stellen alles in het werk om het geld zo snel mogelijk in uw richting te bewegen. Hierin zijn ook wij afhankelijk van bepaalde factoren, maar hier mag u de dupe niet van worden, waarvoor oprechte excuses. Ik kan u absoluut niet garanderen dat het geld binnen een week op uw rekening staat, waarmee ik expliciet wil benadrukken dat ik u niet adviseer om alle betalingen te storneren. Wel kan ik u verzekeren dat wij inhoudelijk druk bezig zijn om uw klacht zo adequaat mogelijk op te lossen. Tot die tijd kan ik u louter verzoeken om nog 'even' af te wachten.. Het spijt me uw geduld danig op de proef te moeten stellen. Met vriendelijke groeten, Alexander Webcare CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht Linda41

7 maanden geleden - Over welke factoren gaat het dan? Het is toch vreemd dat er telkens beloofd wordt door een medewerker dat het geld op een bepaalde datum wordt gestort. En het steeds dus niet zo is. Wij zijn wel de dupe, zelf er steeds achteraan gaan, telefoontjes die ook niet gratis zijn. Wat verwachten jullie nou op deze manier? Tevreden klanten???? Nou niet op deze manier. En met het afschrijven van ons geld is geen probleem....dat lukt perfect elke maand weer. Dus wie heeft zijn zaakjes niet op orde??? De maand is alweer bijna voorbij. Ik wil graag een datum horen wanneer het geld gestort gaat worden. En anders is stornering toch echt aan de orde na 1 jaar wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 04 juni 2016 om 18:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 juni 2016 om 19:37 geantwoord

Vanaf maart 2016 is al verteld dat het bedrag 23 april gestort zou zijn. Nu zijn we toch op het moment van de 6 a 8 weken beland. Dus als jullie serieus zijn met je kanten wordt het dan ook gestort. Nu wordt er opnieuw gezegd 6 tot 8 weken. Dus ik noem dit echt iemand aan het lijntje houden. En natuurlijk betreuren jullie het...... nou sorry maar ik geloof hier niks van. Ik geloof jullie pas als ik het geld heb. Ik zal afwachten tot de verstreken datum maar daarna ligt de zaak bij onze advocaat.

Reactie van de melder van de klacht Linda41

7 maanden geleden - Nou eindelijk na veel telefoontjes, ergenissen en uiteindelijk de klacht op deze site te hebben gezet.....hebben ze de 150 euro gestort. We zijn nu 1 jaar en 2 maanden verder. Jammer dat het op deze manier moet gaan. De aankoop was geen probleem, formulier invullen ook niet maar dan de cashback. Ik zeg voor nu: probleem opgelost maar mensen wees gewaarschuwd!

Alle klachten die gemeld zijn door Linda41