Klacht: Cartridge op ZONDER TE PRINTEN

op 22 mei 2016 over Epson in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister een epson xp-235 aangeschaft bij de Media Markt waar tevens een Epson medewerker aanwezig was. Herhaaldelijk gevraagd of ik deze printer ook kan aansluiten op mijn Chromebook, waarop ik telkens positief antwoord kreeg. Vervolgens 3 uur bezig geweest met het koppelen van de printer aan mijn Chromebook, NIET GELUKT!! Vanmorgen een usb-kabel aangeschaft om het op die manier te proberen, tevergeefs. Ondanks dat de Epson medewerker mij meerdere malen heeft verteld dat ik de printer kan aansluiten op mijn Chromebook is dit dus niet het geval. Windows laptop geleend van een kennis om de software te downloaden. Vlekkeloos verlopen, probeer ik een testpagina uit te printen, blijkt mijn inkt op te zijn? Erg raar aangezien de printer nog niets heeft uitgeprint. Vind dit niet kunnen, zwaar teleurgesteld in de onwetende medewerker en het bedrijf zelf.

Gewenste Oplossing:

!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Epson over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door sarrs