Klacht: Opzeggen lukt niet

op 21 november 2013 over Cartoon Express in de categorie Media

Ik ben op 30-06-2013 aan gesproken door een mevrouw van Cartoon Express met een proefactie of ik het niet leuk zou vinden om daar 4 maanden aan mee zou doen dit zou automatisch stoppen na 4 maanden dit heb ik na gevraagd tot 2 keer over toe aan haar en steed zij ze ja het stop na 4 maanden! ik heb hier voor getuigen die er bij waren.
Ik zou eerst een welkoms brief krijgen en dan had ik nog 7dagen bedenk tijd volgens haar om op te zeggen ook dit heb ik tot 2 keer over toe na gevraagd aan haar en ook hier op zei ze ja.
Ik wacht nu nog op de welkoms brief!!! dus toen ik een acceptgiro ontving heb ik ook meteen gebeld met hun over hoe we hier over eens konden worden aangezien ik toch af wou zien. de mevrouw zei dat ik helaas te laat er voor was en dat ik gewoon het bedrag over moest maken dit heb ik echter geweigerd en na 2 weken ontving ik een aanmaning van ze of ik het bedrag van 52 euro wou betalen aan hun moet je na gaan het pakket kost 39,80 en na 1 keer een accetgiro niet te betalen krijg je meteen een aanmaning!!! nu zijn we 4 maanden verder en u raad het al ik heb weer een acceptgiro ontvangen met een bedrag van 39,80 die ik moet over maken dit maak ik over maar heb dus nu voor de tweede keer een opzeg brief er heen gestuurd.

Als ik van die abonnement af ben!

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cartoon Express

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cartoon Express over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cartoon Express nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Cartoon Express in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jessybloem