Klacht: Opgelicht. Opzegging verloopt niet soepel.

op 19 december 2013 over Cartoon Express in de categorie Media

Op 26 oktober j.l ben ik helaas in de mooie praatjes van de verkoopdame getrapt.
Volgens haar zou het per pakketje 9,90 kosten gedurende 4 maanden en dan liep het contract af.
Ik zou eerst een welkoms brief krijgen en dan had ik nog 7dagen bedenk tijd volgens haar om op te zeggen.

Toen ik in de auto zat en de achterkan van het papiertje las, stond daar geen 9.90 per pakketje maar een vooruitbetaling van 39.80.
Aangezien ik dus was voorgelogen, heb ik meteen maandag 28 oktober mijn afmelding naar cartoon express toegestuurd.
Echter beweren hun niets ontvangen te hebben.
Aangezien ik geen welkomsbrief ontvangen had die ik volgens de desbetreffende dame binnen 1 week thuis moest ontvangen, ging ik ervan uit dat mijn afmelding goed verlopen was.
Maar na ruim 3 weken kreeg ik dus alsnog deze welkomsbrief. Ik heb contact met ze opgenomen waarin hun beweerde mijn 1ste afmelding niet te hebben ontvangen.
Aangezien mij verteld is dat je nog 7 dagen de tijd had om je af te melden na de brief. Heb ik meteen de volgende dag mijn 2e afmelding aangetekend verstuurd.
Deze hebben ze wel ontvangen maar volgens hun heb je niet het recht om na de welkomstbrief het contract op te zeggen en moet ik dus betalen.
Ze hadden het bedrag al afgeschreven, dit bedrag heb ik laten storneren. Ik heb namelijk geen pakketje ontvangen van ze en ook duidelijk laten weten dat ik niets ontvangen wil omdat ik het anders retour stuur.
Nu wordt er dus gedreigd dat het naar de deurwaarder gaat.

dat het contract gewoon ongeldig wordt verklaard en ik niet hoef te betalen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cartoon Express

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cartoon Express over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cartoon Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kimberley897