Klacht: Opgelicht door straatverkoper

op 14 november 2013 over Cartoon Express in de categorie klachtmelden

Op (ik vermoed) 19 oktober werd ik aangesproken op straat door een medewerker van cartoon express. Deze meneer kwam zeer dwingend over. Hij bood mij een gratis pakket aan voor kinderen. De eerste keer gratis om te proberen. Zou ik het leuk vinden, dan kon ik een abonnement voor 4 maanden nemen. Ik heb mijn rekeningnummer niet gegeven, omdat ik eerst wilde zien wat ik zou krijgen. Helaas op dat moment wel mijn handtekening gezet. Een week later krijg ik een rekening in de brievenbus: of ik even 39,80euro wil betalen voor een Kinderpakket. Ik heb meteen het roze briefje gepakt wat ik van de verkoper had gekregen. Daar stond op dat ik binnen 6 werkdagen een aangetekende opzegging had moeten opsturen. Ik heb gebeld met Cartoon Express, maar zij geven absoluut niet thuis. Ik heb uiteindelijk het bedrag betaald, omdat ik geen incassobureau aan mn deur wil. Maar ik voel me zwaar opgelicht! Ik heb ook aangifte gedaan van oplichting!

Het abonnement moet, zonder mijn aangetekende verzoek, stopgezet worden. Ook wil ik het geld terug. Ik heb immers niks ontvangen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cartoon Express

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cartoon Express over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door MPleijler