Klacht: Opgelicht

op 05 december 2013 over Cartoon Express in de categorie Media

Op 16 november, is mijn moeder opgelicht door een van de medewerkers van cartoonexpress. Mijn moeder beheerst het Nederlandse taal niet goed waarbij haar wijs is gemaakt dat dit een gratis en vrijblijvend pakket is. Waarna wij een brief thuis kregen met een mededeling te betalen voor 4 maanden. Ik heb toen gelezen dat het inderdaad gelijk opgezegd moest worden en dit gelijk een overeenkomst is van 4 maanden. Ik vind het teleurstellend dat zij misbruik maken van een persoon die de taal niet volledig beheerst en daarmee een vies overeenkomst aangaan zonder echt te vertellen wat de bedoeling is.

De overeenkomst moet vernietigd worden. Deze handeling omtrent de aangegane overeenkomst is tegen het rechtssysteem

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cartoon Express

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cartoon Express over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cartoon Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saidali