Klacht: Incassokosten

op 27 februari 2014 over Cartoon Express in de categorie Media

Op 11/12/13 bij chassetheater aangesproken door een verkoper van cartoon express. Hij had een mooi verhaal en ik ben er ingetrapt. Wat ik me herinner is dat hij zei dat ik nergens aan vast zat en dat het eerste pakket EUR 9,95 zou kosten. Op 21/12/13 stuur ik n mail omdat ik het toch niet vertrouwde om op te zeggen. Een dag later met een brief gedateerd van 20/12/13 krijg ik een welkomsbrief. Maar goed ik dacht ik heb opgezegd. Toch op 24/12/13 nog een mail gestuurd om te refereren aan de welkomsbrief en nogmaals aangegeven stop te willen zetten. Daarop kreeg ik een mail dat dat schriftelijk zou moeten. Eigenwijs als ik ben ben ik daar toen niet op in gegaan. Wat een onzin dacht ik ze hebben inmiddels al twee mails van me. Op 31/12/13 zag ik dat er al EUR 40 geïncasseerd was. Hoezo er was mij EUR 9,95 gezegd? Hierop ook weer een mail gestuurd op 31/12/13. Iets minder vriendelijk. Gedateerd van 3 januari aanmaning ontvangen met daar bovenop 4,95 administratiekosten. Op 8 januari voor het laatst hierop gemaild met hetzelfde verhaal. Antwoord krijg ik nauwelijks alleen dat ik schriftelijk moet opzeggen. Op 9/1 toch maar opzeggingsbrief verstuurd. Op 10/1/14 eerste pakket ontvangen en meteen afzender retour gestuurd. Ik wil inmiddels niks meer met deze jongens te maken hebben. Op 14/1/14 aanmaning kosten zijn inmiddels opgelopen tot EUR 52,75. Daarna niks meer gehoord. Inmiddels wel op google gaan kijken en daar reizen de klachten de pan uit van deze organisatie. Maar blijkbaar komen ze er steeds mee weg. Want vandaag brief van interim justitia ontvangen of ik even EUR 92,86 wil overmaken voor 5 maart. Daarop een mail gestuurd naar het incasso Buro en krijg ik een automatische reply terug dat ze binnen 5 werkdagen proberen te reageren. O ja er wordt ook al gedreigd met de rechtbank. Dit is geen eerlijke organisatie en dat interim justitia zich hier mee in laat kan ik niet begrijpen. Ik hou van eerlijkheid en kan niet tegen onrecht. Ik wil niet betalen dit bedrijf klopt niet. Echter ben ik wel bang dat me dit duur komt te staan een aangezien ik die financiële middelen niet heb ben ik nu toch geneigd te gaan betalen. Om er maar vanaf te zijn. Echter als niemand iets doet dan kan dit bedrijf dus door blijven gaan met dit soort praktijken en blijven mensen opgelicht worden. Dit is geen bedrijf dat tijdschriften levert maar een bedrijf dat blijft bestaan door te incasseren, facturen te sturen en mensen bang te maken. Wat kan ik doen?

Als alles geseponeerd wordt en ik nooit meer iets van deze organisatie hoef te vernemen. Ik wil iig niet betalen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cartoon Express

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cartoon Express over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cartoon Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elsjevandijk@hotmail.com