Klacht: incasso buro op mijn dak zonder ooit iets ontvangen te hebben

op 11 maart 2014 over Cartoon Express in de categorie Media

Ik heb cartoon express nooit mijn bankgegevens gegeven en nooit een pakket van hun ontvangen.
Toch heb ik nu interim jusititia achter mij aan en heb ik een bezwaar lopen tegen een bedrag van 90 euro!

Ik heb niks ontvangen dus ga ook niks betalen. Lijkt mij neit meer dan normaal dat ik niet betaal voor produkten die ik niet heb gekregen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cartoon Express

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cartoon Express over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cartoon Express nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Cartoon Express

5 jaren geleden - Geachte mevrouw de vriesDe medewerkers van Cartoon Express hebben zich aan de voorwaarden gehouden. In het contract u ondertekend heeft staat: "het lidmaatschap is per vooruitbetaling verschuldigd''. Uw opzegging is in goede orde ontvangen, desgewenst mag u ons mailen voor een eemalige gratis zending. Inmiddels heeft er overleg plaatsgevonden en is besloten de voorwaarden aan te passen en daar waar nodig is zal het personeel zich wat soepeler opstellen.Met vriendelijke groetCartoon Express

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Cartoon Express in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cartoon Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cartoon Express

Heeft op 03 december 2014 om 17:20 geantwoord

mevrouw is uit ons systeem verwijderd. Zie reactie voor overige informatie.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Cartoon Express beoordeeld.

Heeft op 03 december 2014 om 19:26 geantwoord

De klacht is helemaal niet opgelost. Cartoon express heeft zo agressief ene incassoburo op mij afgestuurd dat ik deze heb betaald.
90 euro voor boekjes die nog geen tientje kosten.

Mijn klacht blijft dus staan totdat Cartoon express de incassokosten a 80 euro hebben teruggestort op mijn rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door monique1874