Klacht: Carpevitam Muttivitamine

op 21 januari 2014 over Readers Digest Nederland in de categorie Magazines

Heb een herindering gekregen van een factuur van Multivitaminen die ik nooit heb ontvangen.
Gebeld naar klantenservice om het te melden dat ik het produkt nooit heb ontvangen,maar ze blijven beweren dat ze het naar mij hebben gestuurd.Heb ook het pakketnummer gekregen om bij post.nl op te vragen waar mijn pakket is gebleven,maar bij post.nl is het pakketnummer 3sdg007915722
niet bekend en heb een medewerkster aan de lijn gehad heb verteld wat er aan de hand is.
Ze heeft gezocht maar vanaf 12nov tot 19dec is er geen pakket op mijn adres Roelantlaan 33 5665PA van Readers Digest bezorgt.
Klantenservice heeft gezegd op 7dec is op mijn adres een pakket van hun bezorgd.
Ook verklaart klantenservice dat ik de eerste betaling heb gedaan per acceptgiro,heb ik ook nooit overgemaakt inmiddels is er €11,95 van mijn rekening door hun afgeschreven maar dat heb ik terug laten storneren het bedrag heb ik inmiddels op mijn rekening terug.
Dus met het storneren is bewijs dat het een automatische afschrijving is zegt de bank,want als ik zelf een betaling doe per internet bankieren kan ik het bedrag niet terugstorneren.

Dat ik een bewijs krijg met de mededeling dat er een vergissing is gemaakt dat het produkt nooit is opgestuurd naar mijn adres en dat ik niet voor de kosten op moet draaien.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Readers Digest Nederland in behandeling genomen

Bericht van Readers Digest Nederland

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Croes, Wij hebben zojuist een email naar u verstuurd waarin wij de situatie uitleggen. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Reader's Digest

Alle klachten die gemeld zijn door jchcroes