Klacht: Car camera

op 08 mei 2017 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

Ik zou graag willen weten hoe ik de datum op de camera goed kan zetten. De gebruiksaanwijzing is zo summier dat ik er niet uitkom en alleen maar Japanse teksten op het schermpje krijg.

Is er niet een uitgebreidere beschrijving (op internet) aanwezig??

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 09 mei 2017 om 10:34 geantwoord

Beste Eugene,

we hebben u zojuist telefonisch geprobeerd te bereiken maar het is niet gelukt, ik zal u uitleg proberen geven hoe u het product naar Engels kunt omzetten en vandaar zal het wel lukken denk ik. Mocht dat niet zo zijn dan horen we het gaar van u.

Als u het product aanzet dan heeft u aan u linker kant 3 knoppen, pijl naar boven, pijl naar beneden en menu knop. Als u twee keer achter elkaar op de menu knop drukt, vervolgens een keer pijl naar beneden en dan op ok knop aan de rechterkant van het product zo komt u in het scherm met de talen terecht met de pijlen zoekt u naar English en vervolgens op ok. Zo heeft u het product in het Engels ingesteld en daarna is moet het wel lukken.

Mocht dat niet het geval zijn dan kunt u zoals eerder te hebben aangegeven contact met ons opnemen dan kunnen we er samen naar kijken.

Alle klachten die gemeld zijn door E.Versteegh