Klacht: Car camera

op 08 mei 2017 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 09 mei 2017 om 10:34 geantwoord

Beste Eugene,

we hebben u zojuist telefonisch geprobeerd te bereiken maar het is niet gelukt, ik zal u uitleg proberen geven hoe u het product naar Engels kunt omzetten en vandaar zal het wel lukken denk ik. Mocht dat niet zo zijn dan horen we het gaar van u.

Als u het product aanzet dan heeft u aan u linker kant 3 knoppen, pijl naar boven, pijl naar beneden en menu knop. Als u twee keer achter elkaar op de menu knop drukt, vervolgens een keer pijl naar beneden en dan op ok knop aan de rechterkant van het product zo komt u in het scherm met de talen terecht met de pijlen zoekt u naar English en vervolgens op ok. Zo heeft u het product in het Engels ingesteld en daarna is moet het wel lukken.

Mocht dat niet het geval zijn dan kunt u zoals eerder te hebben aangegeven contact met ons opnemen dan kunnen we er samen naar kijken.

Alle klachten die gemeld zijn door E.Versteegh