Klacht: captcha code microsoft voor senielen

op 30 mei 2016 over Microsoft in de categorie Software

voor de 18de eeuwse beveiliging van hotmail, als zij beweren dat je account door een ander gebruikt wordt, moet je de captcha code overnemen en invullen.
Fluitje van een cent zou je zeggen, wat je te zien krijgt is nooit het resultaat,, ondanks met vergrootglas voor het beeldscherm ontcijfert.
Ook niet met de geluidsoptie, zit halverwege een brom, dus niet compleet, weer opnieuw.
Die optie per email, helemaal een gat in de markt, beweren dat je verstuurd heb en niet op de bestemming aankomt. Na 3pogingen en 5 uur verder, kan ik constateren, dat amerikanen volledig geestelijk gestoord zijn van de captcha code, onduidelijk geluidsfragmenten en volharden verzending van niet verzonden email

dat we op een normale wijze on-line behandeld worden, na 5 uur geen oplossing met password wijzigen, begint crimineel te worden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door liparus