Klacht: Asociale telefoniste

Ikra00 op 17 december 2024 over Capabel Onderwijs in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een paar maanden geleden een mail verstuurd naar capabel om de maandelijkse betaling op te hogen naar 100 euro per maand ipv 50.

Ze hebben nooit niet op mijn mail gereageerd, daarna heb ik ze gebeld en gevraagd of ik acceptmails kon ontvangen met daarin de maandelijkse betaling( dat is voor mij handiger)

Dat kon volgende de telefoniste van de debiteurenbeheer.

Ik heb ook hierna niets ontvangen.

Ik vond dat ik genoeg had gedaan vanuit mijn kant om de openstaande bedrag maandelijks te voldoen.

Ik heb immers al een mail verstuurd en daarna nog eens een keer gebeld.

En nu een aantal weken later omtvang ik een brief van de deurwaarder belachelijk!!!

Verder staat er ook in de brief een verkeerd bedrag en ook nog eens een rentebedrag.

Ik bel dus vandaag 17-12-24 om 11:34 met de telefoniste van de debiteurenbeheer Capabel.

Telefoniste was erg chagerijnig,ze liet mij niet uitpraten. Ze wilde ook mijn vragen niet beantwoorden. Ze dreigde zelfs met dat ze zou ophangen want ze had geen zin in een discussie. Toen ik haar probeerde uit te leggen dat er helemaal geen discussie gaande was,hing ze op.

Ik voel me naar behandeld door deze telefoniste. Ik wil graag dat dit besproken wordt met haar, ik vind dat ze haar excuses moet aanbieden

Verder zou ik graag willen dat er wordt gekeken naar het bedrag dat open staat bij capabel en het bedrag dat de deurwaarder van mij wil.

Het gaat om een verschil van 50euro en nee dit is niet het bedrag van de rente die er bij is gekomen

Ja 50 euro! Al was het 1 euro ,het is simpelweg een bedrag dat hun niet toebehoort.

Alvast bedankt!

Gewenste Oplossing:

Ik vind dat haar leidinggevende een gesprek met haar moet gaan voeren over klantvriendelijkheid.

Ik vind ook dat ze haar excuses moet aanbieden aan mij

Verder wil ik dat er gekeken wordt naar het bedrag die de deurwaarder van mij wil. Het totaal bedrag moet -50 zijn

Ik wil de rente percentage van de deurwaarder over het bedrag ook niet betalen gaat om ongeveer 50 euro

Want ik wilde gwn vanaf het begin betalen,zij gaven geen gehoor

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Capabel Onderwijs over deze klacht.

Bericht van Capabel Onderwijs

1 maand geleden - Geachte mevrouw El Fazazi, Op 17 december 2024 heeft u deze klacht ook rechtstreeks naar Capabel Onderwijs gestuurd. Uw klacht is toen gelijk in behandeling genomen door afdeling Facturatie van Capabel Onderwijs. Als het goed is, heeft u contact gehad over uw klacht.

Reactie van de melder van de klacht Ikra00

1 maand geleden - Dag, Ik heb indd ook een klacht bij ze ingediend. Maar ik heb niets van ze vernomen,dus ook niet van afdeling facturatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs in behandeling genomen

Capabel Onderwijs

Heeft op 07 februari 2025 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw El Fazazi,

Naar aanleiding van uw bovenstaand bericht heeft de klachtencommissie de afdeling debiteuren verzocht om contact met u op te nemen.

Afgelopen maandag heeft u met een medewerker van de afdeling debiteuren uw klacht besproken. Zij heeft aangegeven dat Capabel het vervelend vindt dat u het telefoongesprek met de telefoniste zo heeft ervaren. Daarnaast heeft zij uitleg over het proces gegeven, dat zorgde voor meer begrip. U vroeg zich af of het overgedragen bedrag juist was. Dit heeft zij voor nogmaals voor u uitgezocht en dit heeft ze donderdag 6 februari naar u gemaild, zoals zij met u had afgesproken.

Met vriendelijke groet,

Klachtencommissie
Capabel Onderwijs

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ikra00