Mijn Klacht:
ik heb een paar maanden geleden een mail verstuurd naar capabel om de maandelijkse betaling op te hogen naar 100 euro per maand ipv 50.
Ze hebben nooit niet op mijn mail gereageerd, daarna heb ik ze gebeld en gevraagd of ik acceptmails kon ontvangen met daarin de maandelijkse betaling( dat is voor mij handiger)
Dat kon volgende de telefoniste van de debiteurenbeheer.
Ik heb ook hierna niets ontvangen.
Ik vond dat ik genoeg had gedaan vanuit mijn kant om de openstaande bedrag maandelijks te voldoen.
Ik heb immers al een mail verstuurd en daarna nog eens een keer gebeld.
En nu een aantal weken later omtvang ik een brief van de deurwaarder belachelijk!!!
Verder staat er ook in de brief een verkeerd bedrag en ook nog eens een rentebedrag.
Ik bel dus vandaag 17-12-24 om 11:34 met de telefoniste van de debiteurenbeheer Capabel.
Telefoniste was erg chagerijnig,ze liet mij niet uitpraten. Ze wilde ook mijn vragen niet beantwoorden. Ze dreigde zelfs met dat ze zou ophangen want ze had geen zin in een discussie. Toen ik haar probeerde uit te leggen dat er helemaal geen discussie gaande was,hing ze op.
Ik voel me naar behandeld door deze telefoniste. Ik wil graag dat dit besproken wordt met haar, ik vind dat ze haar excuses moet aanbieden
Verder zou ik graag willen dat er wordt gekeken naar het bedrag dat open staat bij capabel en het bedrag dat de deurwaarder van mij wil.
Het gaat om een verschil van 50euro en nee dit is niet het bedrag van de rente die er bij is gekomen
Ja 50 euro! Al was het 1 euro ,het is simpelweg een bedrag dat hun niet toebehoort.
Alvast bedankt!
Gewenste Oplossing:
Ik vind dat haar leidinggevende een gesprek met haar moet gaan voeren over klantvriendelijkheid.
Ik vind ook dat ze haar excuses moet aanbieden aan mij
Verder wil ik dat er gekeken wordt naar het bedrag die de deurwaarder van mij wil. Het totaal bedrag moet -50 zijn
Ik wil de rente percentage van de deurwaarder over het bedrag ook niet betalen gaat om ongeveer 50 euro
Want ik wilde gwn vanaf het begin betalen,zij gaven geen gehoor
